Sofiaslillafamilj

Hemma!

Kategori:

Åh, så skönt det är att vara hemma. Även fast Mjölby är mitt andra hem, så är mitt hem ändå här i Skåne i vårt fina hus, med Tommy & Max <3 Underbart! Resan hem igår gick bra, var lite skrikigt till en början men han var väldigt trött. Tillslut fick jag honom till att somna :) Efter ca 30 min möts jag av världens finaste leenden, då var mitt hjärta vaken igen. Men det gick bra, han lekte med sina leksaker resten av resan! :) <3 Vi var på stan igår & av mormor fick Max en JÄTTESNYGG mörkgrå munktröja med grönturkosa snören & av mig fick han en body i samma färger, så det matchar ;) Han kommer bli så fin! Efter det var vi hos min faster & fikade, sen till kyrkogården en snabb sväng. Sen tågresan, sen var vi hemma :) Idag ska vi ha en tvättdag här hemma, & så ska jag ringa BVC. Max har fått 2 små söta tänder & det gör lite ont när han ammas, så jag har bestämt mig för att jag vill sluta med det. Men så vägrar han nappflaskan, så jag hoppas BVC kan ge mig lite råd :) :) Hauddi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: