Sofiaslillafamilj

Mjölby

Kategori:

ÄNTLIGEN funkar appen igen :) I måndags kväll åkte Max & jag tåget till Mjölby, det gick bra. Lite skrikigt, men det är ju inte så kul att sitta still ;P På tisdagen gick vi upp till Store 4, köpte present till min syster, på kvällen kom mina systerdöttrar & sov över. I onsdags bakade jag & tjejerna chokladbollar med Geisha i, ljuvligt goda, MEN VÄLDIGT SÖTA! På kvällen bar det sv hem till syster för att fira henne :) Igår var vi en sväng ner på stan, skulle handla lite presenter. Sen kom min kusin & klippte min lugg :) Efter det åkte vi ner till Gusto, Max & jag för att fika med fina Becca! Åh, så kul det var att träffa henne igen, vi har inte träffats på flera år. På kvällen var jag & syrran på City Gross för att leta present. Idag ska vi till syrran på fika & då ska jag nog ta mig ett dopp i poolen :) HÄRLIGT! Ikväll kommer vår favorit & som vi längtar efter honom!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: