Sofiaslillafamilj

Någon veligare finns nog inte..

Kategori:

Jag känner mig så velig, men nu har jag äntligen bestämt mig. Jag ska hålla fast vid mitt beslut - jag ska inte sluta amma! Som sagt, jag har ändrat mig & mitt beslut känns bra! Dessa dagarna har vi bara varit hemma, Tommy har haft bilen till jobbet hela veckan. Men vi har haft lite sällskap ändå, fina Emelie var här i onsdags - mkt skoj! Igår var vi jättetrötta hela dagen, då natten varit lite jobbig! Idag kommer vår fina Emelie igen & då ska vi käka frukost tsm, så mysigt :) Så ska hon få visa sina fynd hon gjorde på Sjöbo Marknad igår :D Ikväll blir det att möblera om i sovrummet, eller iaf flytta Max säng, nu är det dags att han ska börja sova där själv. Inatt har han vaknat varje timme & velat tutta & det är inte bra för dem små tänderna så jag hoppas att nattmålen försvinner när han sover i egen säng :) Önska mig lycka till! Tommy har velat detta länge, det är jag som inte riktigt klarar av det. Ha en härlig fredag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: