Sofiaslillafamilj

Njuter i skuggan!

Kategori:

Vår fm gick fort idag, vi har sovit i omgångar & i gick upp typ kl 12. Tröttisar idag... Max ligger & sover i vagnen i bara blöjan - Skönt :) & jag sitter sidan om, vi befinner oss faktiskt i carporten :P Här är enda stället vi har skugga, det svalkar skönt här :) :) Härligt! När Tommy kommer hem ska vi fixa några ärenden :) Antingen åker jag själv eller så följer min lilla familj med. Vi får se, jag har beställt 2 par skor till Max så dem ska jag hämta ut. 1 par vita adidas med svarta streck ;) & 1 par mörkblå Nike med rött märke! Åh, han kommer bli så tuff :) Klart min lille älskling ska ha det finaste :) Sen ska jag fixa lite annat på Apoteket. Tänk sen när Max får ett syskon, galet vad jag måste shoppa mkt då, kommer gå åt MASSOR med pengar, men jag tycker det är viktigt med fina kläder :) :) Nu köper jag ju nästan aldrig till mig själv längre, utan det är Max som får :) Men mig gör det inget, huvudsaken är att Max har rena, hela & fina kläder :) Nu har jag faktiskt inte shoppat på ett tag & det kliar i fingrarna :P Tommy har ju bilen till jobbet & tur är väl kanske det ;) haha! Nästa vecka kommer mina föräldrar ner några dagar & då kanske det blir en liten tur till Csyd igen ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: