Sofiaslillafamilj

Tisdag :)

Kategori:

Idag är det Tis & vi får ett litet besök av mamma&pappa med vänner :)) Det ska bli jättekul & Max ska äntligen få visa att han kan åka i gåstolen IRL ;) Sen ska vi nog bara ta det lugnt ett tag, ikväll kommer Tommys föräldrar & bror i grillar ngt så enkelt som korv, men det är gott & smidigt :)) Äntligen har det fina vädret kommit & idag blåser det inte heller - Loveli! På fredag ska min älskade lillkille få spruta för andra gången & denna gången får jag gå dit själv, känns sådär i och med att jag är rädd för sprutor :( Men jag & BVC sköterskan får lösa det på ngt sätt! Jag vill ju vara där & trösta min finaste. Som jag älskar dig Max <3 Nee, sätta dit ett ansikte & tömma diskmaskinen kanske, får passa på nu när Max sover skönt ute i vagnen :))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: