Sofiaslillafamilj

Onsdag..

Kategori: Allmänt

Igår var Madde & Celvin här hemma :) Alltid lika mysigt :) Vi bestämde att vi skulle ut till Nova som idag, men Max vaknade 03 inatt & hade inga planer på att somna om då, så jag har varit så jävla trött idag, så jag fick snällt skicka ett sms till Madde & säga att vi tyvärr var alldeles för trötta för shopping.

Tommy skulle ut en runda till Csyd, han skulle ha en t-shirt till maskeraden på lör, så då följde Max & jag med bara för att det skulle hända ngt :) Jag hann in en SNABB runda på H&M där hittade jag en grå luvtröja på rea till Max, den hade kostat 149:- men jag betalade endast 50 :- :O hehe & ett par jeans som inte var på rea för 99:- Sen sprang jag in på Lindex, där hittade jag en mysdress ifrån Mumin med Stinky på, osså på rean 100 :- fick jag betala för den, sen köpte vi 2 st par coola solglasögon :D ett par svarta & ett par turkosa, han blev såå läcker i dem :D

Resten av dagen har vi tagit det lugnt!
Det behövdes, efter denna natten :O

Imorgon ska vi ha en mysig familjedag, vet dock inte vad vi ska hitta på men MYSA ska vi iaf göra, det är ju fre :)

Näe, fan! Nu går ögonen i kors.
Bäst jag går & lägger mig! Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: