Sofiaslillafamilj

Shopping ;)

Kategori: Allmänt

Yes, idag var jag & Max på centan ( ja, jag vet ;) vi är stammissar där)  med våra kompisar :)  Jag shoppade en svart luvtröja till Max på H&M, på Name
It  köpte jag ett par byxor & en kortärmad body på rean, sen ett par byxor & två långärmade bodysar som inte var på rean ;) Inne på BrandWorld hittade jag en liten mörkblå Converse ryggsäck som bara skrek på Max ;) så den ska Max ha när han börjar på förskolan sen, eller när vi ska på utflykter :D supersnygg! 
Sen shoppade jag 2 t-shirtar inne på Esprit till Tommy <3 Jag unnade mig själv en plånbok ;) 
Hem en kort sväng för att sen köra till Sandby där vi blev bjudna på mat. Vi kom hemdärifrån vid 19.45, därefter har jag somnat Max & suttit i soffan med min stoäta älskling ett tag, men nu ska jag sova. Godnatt!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: