Sofiaslillafamilj

Söndag, Måndag :)

Kategori: Allmänt

Igår var Maxen såå trött i princip hela dagen, han matvägrade en del på fm osså & det är klart att man blir lite trött av det osså, men sen somnade han ju inte ordentligt förrän kl 23 i lör kväll!
Men vi åkte en tur till Jättekul i Lund, där köpte vi en mobil-arm till Max mobil, sen köpte vi badleksaker i form av en brandbil, cementbil & sopbil :) sen fick faktiskt en gåstol osså följa med hem :) Han kan sitta i den & leka med leksakerna men han når inte riktigt ner till golvet än, men han växer ju så det knakar så snart så ;)

På sena efm kom Max farfar, farmor & farbror ut & hälsade på en stund :)
Max var inte på hugget till en början men det blev bättre efter lite mat i magen :)

Idag åkte vi till Maxi & handlade mat till Midsommar, vi ska inte göra ngt speciellt - Tommys föräldrar & bror kommer ut här & myser :) Vi ska spela trädgårdsyatzi, kubb & kasta pil :) kul!

Som sagt så växer vår son så att det knakar & bodysar i stl 62 börjar bli för smått & det tycker inte jag är varken fint eller skönt för min älskling, men så är det ju rea vilket är jättekul :D men samtidigt så vet man ju att det kommer hem nyheter efter ett tag då, men han fick iaf 4 par långärmade bodysar från Lindex a' 50 kr st & sen fick han ett par mörka jeans (likadana som jag köpte i ljusa för några dagar sen, men dem är såå fina) 2 kortärmade bodysar, 3 par strumpor från H&M :)

Sen har jag sparat lite i stl 62, men mest byxor & så för det kan han ftf ha, sen alla sommarkläder har jag i 62, men jag tror faktiskt dem passar, sen har han lite lite i stl 68 sen innan :P Men jag tror att detta räcker till sensommaren :)

Max har nu börjat gilla att somna med sin Pingu & han är så söt när han ligger & kramar om den :)) min fina älskling<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: