Sofiaslillafamilj

Söndag - Torsdag!

Kategori: Allmänt

Från i söndags tom onsdag var vi i Mjölby, var skönt att komma hem. Det behövs ibland, ladda batterierna lite :P Max & jag ska upp igen redan den 9.e igen men då med tåg :) Ska bli spännande att se hur det går..

Idag har vi varit ute på Csyd & Willys, Max behövde nya mjukisbyxor :) Det blev 3 par inne på Kappahl & 2 par inne på H&M, sen blev det 3 par dregglisar, 1 par byxor & 1 body från Name It!
Sen har vi busat & myst MASSOR <3
Vi gick en promened ner till byn innan, köpte 1 ny nappflaska, nya nappar & en ny "napp" till flaskan :) Allt från MAM. Tycker väldigt bra om det märket. Vi vill att han ska komma igång lite med flaskan, han har hitintills VÄGRAT!! :( Men snart vill jag sluta amma & innan dess måste han ju klara flaskan.. Håll tummarna!!

Imorgon blir det en promenad med en vän, sen tror jag att jag ska baka muffins & självklart busa & mysa med min underbara son <3

Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: