Sofiaslillafamilj

Städardagar!

Kategori: Allmänt

Yes, ni läste rätt :) Här ska städas MASSOR! ;) Jag vill ha det fint på dopet på lördag :) Idag har vi städat Max rum, Gästrummet, allrummet & vardagsrummet. Imorgon blir det vårt sovrum, hall, kök & tvättstugan. På fredag blir det badrummen & dammsuga igenom hela huset igen :) Sen ngn gång under dagen kommer Tommys mamma & hjälper oss att fixa med bord & stolar.

Imorgon kväll ska jag klippa mig osså, spännande :D första gången jag är ifrån Max en längre stund än när man bara kör ner till affären :) Men det ska nog gå bra för både min stora älskling & lille <3

Jag ligger redan i sängen, är TRÖTT! Max somnade tidigt igår & var vaken ett antal ggr i natt :( Hoppas inte denna natten blir likadan... Hauddi sålänge! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: