Sofiaslillafamilj

Torsdag!

Kategori: Allmänt

Idag på morgonen var vi iväg på ett snabbt bankmöte, sen hem för att invänta en kompis. När hon kom åkte vi en sväng till Csyd (haha, jag vet har varit stammis där denna veckan) Men idag blev det faktiskt lite shopping åt mamman.
Jag köpte 3 par t-shirtar på Cubus & 2 t-shirtar & 1 tunika på VeroModa :) Sen köpte jag faktiskt ett par svarta Moheda tofflor & dem köpte jag faktiskt på Maxi av alla ställen :P
Såg dem där för några dagar sen, & har inte kunnat släppa dem men nu är dem äntligen mina :)

Jag har bestämt mig för att ta tag i mitt liv igen efter Midsommar, det går inte att hålla på såhär, det är ju varken gott eller bra för hälsan egentligen, det enda som jag kommer sakna är Choklad, men jag ska unna mig ibland :)
Jag ska börja med långpromenader.

Men nu ska jag sova.. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: