Sofiaslillafamilj

Måndagen gick fort!

Kategori: Allmänt

Herregud, gårdagen gick så himla fort..
Först BVC besök, som gick hur bra som helst :) Vår guldklimp har gått upp ett 1/2 kg sen han föddes :O Han väger nu 4410 gr - Tung kille, det känns i armarna när man bär honom!

Efter det åkte jag ut till Csyd & shoppade en vårjacka, pyjamas & några strumpor till Maxen. Var även inom jobb en kort sväng..

Efter att Max ätit gick vi ut en sväng i det fina vädret :) Härliga vår! <3

När Tommy kom hem åkte vi till Willys & handlade mat för veckan, jag sprang in på Jättekul för jag skulle ha ett påslakan till vagnen, det jag var ute efter fanns inte! Så det blev ett Turkost i Pingu även där ;) Köpte även en vagnleksak, även den i Pingu så den matchar ;) Haha!

Idag blir det hemmamys med min finaste lillkille <3 Underbart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: