Sofiaslillafamilj

Fredagen..

Kategori: Allmänt

Vi bestämde oss för en liten shoppingtur på Csyd igår fm, Tommy åkte först för att tanka bilen & sen tillbaka för att hämta oss, men han kom aldrig tillbaka.. Tog vansinnigt lång tid & jag tänkte för mig själv att så lång tid ska det inte ta att tanka bilen.. Så jag började leta efter min mobil :P & visst hade han ringt! Så jag ringde upp, då var han på en däckfirma för att vi hade fått punka på ena bakdäcket & det andra var osså så slitet så dem bytte det osså! Inga pengar vi hade räknat med just nu med dop & allt. Men men..

Efter några tim kom vi iaf ut på Centan & jag hittade en hel del inne på Gina. 2 par korta svarta leggings, en svart söt jumpsuit & en jättesöt klänning som jag ska ha på dopet :))
Sen var vi inne på Cubus & där hittade jag en enkel vit t-shirt till mig själv & en randig jumpsuit med en robot på till Max :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: