Sofiaslillafamilj

Underbart väder :)

Kategori: Allmänt

Det är Maj - månad & jättehärligt väder! Man är så himla mkt piggare & gladare när det är så här fint väder :)
Man mår så himla bra & det finns inget bättre än att få gå hemma med sin fina son, jag njuter verkligen av livet <3 <3
Just nu ligger jag & tittar på vår finaste & jag känner mig så stolt. Han är så underbar & han är bara vår :) :) Söte!
Idag har vi varit på babymassage, det var mysigt & jag tror att Maxen tyckte om det <3 Han blev väldigt lugn efter iaf :)
Han håller nog på att ändra sina mat & sovrutiner, idag på efm/kvällen har han knappt ätit ngt. Jag tror att det dels kan bero på värmen, men borde dem inte äta oftare då? I och med att det är varmt?! Nu vid 21.30 fick jag i honom 100 ml, sen somnade han som en stock :) Sen har han varit vaken mkt idag, sovit som mest nu ikväll men det är ju bra om man kan få in det som en rutin :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: