Sofiaslillafamilj

20.e, vilket betyder barnbidrag!

Kategori:

Yes, idag står det shopping på schemat med Madde & Celvin :) ska bli kul! Var ett tag sen vi sågs nu..

Igår försökte jag natta Max i hans säng, han skrek & jag klarar inte av det, jag övergav honom inte! Men det hjälpte inte att jag var närvarande genom hålla handen, strök honom på huvudet eller sjöng för honom. Jag tycker synd om honom! Till slut la jag över honom i vår säng så att han fick den närhet han vill ha innan han somnar, han somnade på två sekunder & jag kunde sen lägga över honom i hans säng. MEEN! Jag saknar hans närhet när han inte ligger här sidan om mig, jag tycker det är jobbigt :( han vaknade till 1 gång & då kunde jag inte få honom till att somna om i hans säng utan han fick somna i min famn, sen la jag tillbaka honom. Han vaknade lite efter kl 22 & fick då komma över till vår säng, där han somnade om fort & sov till kl 05.30! Vi har varit uppe ett tag & nu sover min fina igen & jag ska faktiskt göra honom sällskap!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: