Sofiaslillafamilj

En lugn, mysig dag hemma❤

Kategori:

Idag har vi varit hemma hela dagen, förutom en liten sväng till Netto på morgonen - Skönt har det varit, vi har tvättat & så har jag slagit in lite julklappar (Vilket inte är så enkelt när en viss liten kille är vaken & bara vill mysa med mamma & klättrar konstant på mig)

Jag älskar att skämma bort min son, tycker att han är värd det :) Så idag fick han ytterligare 3 julklappar, men dem var bara från Netto & kostade ynka 20 kr styck.. Igår skrev jag att jag skulle ut & köpa hans sista julklappar, men så blev det inte. Vi kommer köpa ngt mer & även en julklapp som han ska få på julaftonsmorgon istället för i strumpa/ under sängen. Det är Tommys föräldrar som har gjort Max paketkalender i år, så df vill jag köpa en julklapp som han kan få på morgonen, åh! Vad jag längtar till julafton :)) Gör inte ni det?

Kommentarer

  • Becca säger:

    Jodå :) Längtar som bara den till julafton! Alltid lika mysigt att få umgås med nära & kära + att äntligen få ge bort en massa julklappar ;P

    2012-11-28 | 23:05:16

Kommentera inlägget här: