Sofiaslillafamilj

Orolig natt!

Kategori:

Min älskade unge har sovit så oroligt inatt, gallskrikit precis som han har haft ont någonstans, det är ju så svårt att veta var, vi försökte med lite massage på magen & lite sånt. Till slut somnade han om, men har sovit väldigt oroligt!

Min Max har inga bra sovrutiner alls, jag kan vara glad om han sover iaf en timme i sträck på dagen.. Igår var en sån dag då han inte kom till ro någongång. Han sov väl alltsom allt under dagen drygt 30 min.. Så då tänkte man att han skulle sova bra på natten som han gjort i några dagar nu, skönt :)
Men han vaknade efter någon timme & jag kunde inte somna om honom, vilket resulterade att han sov i min famn ute i soffan!

Idag vaknade han som vanligt vid 05 tiden, sen kunde jag inte få honom till att somna om förrän vid 7.30 & då sov han bara 1 timme. Sen har han varit JÄTTETRÖTT men har inte velat sova, förrän vid 11.30.. & han sover ftf!!
Men det gör han bara när jag ligger sidan om.. Så ibland får man bara släppa allt för att min guldklimp ska få den sömnen han egentligen behöver. Dock är han ju inte gnällig på dagarna. Men han behöver sova mer än vad han gör & jag som mamma behöver ha tid till att städa, tvätta & även egentid, för det är också väldigt viktigt! Men jag hoppas att detta bara är ngn fas & att det kommer bli bättre :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: