Sofiaslillafamilj

Torsdag!

Kategori:

Ibland får jag lite, lite panik på mig själv. Igår kom jag på vad vi kunde köpa till vår älskling i julklapp - En vit brio spis :D
Berättar väldigt glatt för Tommy varpå han säger.
-Är det inte bättre att han önskar sig det när han fyller 1 år?

Hmm, jo egentligen kanske.. Men nu har jag ju möblerat om hela hans rum i huvudet redan & hittat fina tallrikar & grytor från Jabadabado.. Så nu kan jag inte bara släppa detta!
Gaah* min son behöver ett större rum, ett mkt större rum!
Det är nu paniken kommer, fan! Jag vill så gärna ge Max detta, åh! Det hade blivit PERFEKT :) Jag älskar att inreda!
Från början skulle inte smårummen ha blivit riktigt såå små!
Men tyvärr, så blev dem det.. Även om vi skulle riva väggen betyder det att det inte blir ngn HEL vägg någonstans & vem vill ha ett rum med 4 fönster i, näe det blir knas!


Jag är supernöjd med Max rum, bara det att det är alldeles för litet!!! Alla saker jag vill ha åt honom får inte plats :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här: