Sofiaslillafamilj

Besviken på mig själv..

Kategori:

I 2 dagar har jag klarat mig utan godis, fast ett sötsug som jag inte kan förklara. Har varit så jag har fått gå & lägga mig på kvällarna för att inte åka iväg & köpa något gott. Alltså det har varit VÄRRE än vanligt! Mycket VÄRRE!! Inatt kom förklaringen, min mens!! Gaah! & jag är inte som de flesta andra, som får ont i magen innan mensen, utan jag får ont efter. Så idag har jag sjukt ont i magen & bak i ryggen :( iaf Tommy skulle iväg till macken imorse & frågade om jag ville ha ngt (han tänkte typ risifrutti) jag tänkte en stor fet chokladkaka :D hem kommer han med en 100 grams mjölkchoklad & jag var i himmelriket! Gud så snäll! Trots att vi bestämt att vi inte skulle äta sånt! Men idag känns det inte fel & nu fattar jag ju vf sötsuget varit/ÄR sååå enormt ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: