Sofiaslillafamilj

Gårdagen!

Kategori:

Jag sa till Tommy igår morse att jag inte tyckte denna helgen blev lika mysig som den förra, han sa att så blir de ibland :/ Men vi stannade ändå kvar i sängen ganska länge & myste!
Min underbara familj! Ni är finast för mig❤❤

Vi åkte en tur till Citygross & Biltema. På Biltema gick min jacka sönder, så när vi kom hem fick Max lite käk & sen begav vi oss ut till Centan, där blev det lite turbulent då vi tappade bort hans Alfonsdocka, som vi till slut hittade :D
Men jag kom iallafall hem med en ny jacka, lite julsaker, 1 ny tröja & gardinstångstillbehör till panellängder.

Under tiden vi var på Centan höll Tommy på att snickra i carporten, det blev sen middag & sen kom matkoman, så vi gick alla in & la oss i sängen. Hoppsan! Där somnade vi ;)
Faan missade Solsidan :( Menmen, den sömnen behövdes!

Lugn dag hemma, det blir mkt bus & lek, men tyvärr även lite tråkiga "måsten" här hemma! Men först lite mer sömn.. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: