Sofiaslillafamilj

Genus..

Kategori:

Jag har sagt länge till Tommy att jag vill köpa en Pojkdocka till Max :) Men han är inte så glad för det, han tror att Max kommer bli retad för det när han blir större. Men alla leker med dockor nu för tiden när dem är små. Tjej som kille!
Idag när vi var inne i en nyöppnad Lekia
- affär hittade jag den! Drömdockan ;)
En liten docka i tyg som heter Stellan.
Åh, den är så fin så jag tror jag dör lite.. Den SKA jag köpa till Maxen :)

Jag argumenterade till Tommy:
- Då kan ju inte tjejer leka med bilar?
- Det är inte samma sak, det finns ju rosa bilar!!
- Men HA! Tommy! Det finns ju dockor med snopp osså!

Det är ju just det jag vill köpa, en pojkdocka! Bara att denna är i tyg :) Men jag tror dock inte att denna har en snopp, men den har kläder med en dinosaurie på & så heter han ju Stellan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: