Sofiaslillafamilj

Helgen!

Kategori:

En helt vanlig fredagkväll här hemma, när den är som bäst - god mat & världens bästa killar ❤❤

I lördags var vi faktiskt iväg & köpte lite presenter & julklappar :) Jag fick köpt Stellan - pojkdockan :D till Max, den ska han få av min mormor i julklapp :)

Sen hem för att mysa med mina bästa & njuta av en jättehärligt kväll med dem❤

Idag har vi storhandlat, fått besök av Max farmor & farfar, rensat & städat i tvättstugan & sen lite soffhäng framför Solsidan - Haha, så jävla bra :D

Nu ligger jag & min lille älskling i sängen, hjärtat snarkar & jag ska snart göra honom sällskap.

Imorgon bitti kommer farmor hit & passar Max, jag ska till tandläkaren! Ska vara där redan kl 9, men ändå skönt! Då har man det gjort ;P

Hauddi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: