Sofiaslillafamilj

Julshopping!

Kategori: Allmänt

Jajjemen, jag tycker att det är otroligt mysigt att gå runt & titta på alla julsaker som börjar komma fram i butikerna nu.. På Smartbuy köpte jag 2 elljusstakar till Max rum i form av stjärnor, superfina! Sen 4 små tomtar som hette pyttisar för endast 5!!!! kr styck!! Jättesöta & fina! Max fick även en supergo & härlig Alfonsdocka :) Han sken som en sol när jag visade honom den så jag var ju bara tvungen att köpa den till honom :D kan dem känna igen saker i denna åldern? Han har en Alfons bok här hemma som han tycker jättemkt om, & det såg verkligen ut som han kände igen Alfonsdockan. Häftigt faktiskt! Han blev iaf jätteglad, mitt fina hjärta!
 
Nu ikväll har jag beställt jättefina julgardiner :D på Ellos & på Jotex. På Ellos köpte jag vita panelgardiner med en stor tomte på, & en tröja till Max ( för att få ta del av rabatten som låg på 25 %, man var då tvungen att handla för 200 kr) På Jotex köpte jag mörkröda panelgardiner (att ha bakom dem andra) & så även 2 nya kuddfodral.
(Även där var jag tvungen att handla för 200 kr för att få ta del av deras rabatt som låg på hela 40%.)
 
Jag är sjukt nöjd, detta kommer bli jättebra!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: