Sofiaslillafamilj

Öva, öva, öva..

Kategori:

Imorse vaknade min älskling redan kl 7.20, så jag tänkte att han kunde sova en liten lur på fm i hans egen säng (Ja, han sover ftf mellan oss, det är himla mysigt & för allt det som hänt, så har jag känt att jag måste ha koll på honom)
Det sistnämnda har det blivit mkt bättre med så nu tänkte jag att vi kunde börja öva. Jag la ner honom & gick därifrån, efter ett litet tag går jag in & då ligger han på mage, vänder honom om & stryker honom lite på huvudet. Han börjar gallskrika, sätter mig sidan om & håller handen, sjunger lite. Hjälper inte! Gallskrik ftf, satte igång en speldosa några ggr & det hjälpte för stunden. Dock gallskrik efter ett tag igen, måste ju osså berätta att han var JÄTTETRÖTT :( efter drygt 30 min får jag så ont i mitt mammahjärta av att höra min fina så ledsen, så jag plockar upp honom till vår säng & lägger mig sidan om & han somnar på 2 sekunder..
JAG VET ATT JAG GJORDE FEL!! :(
Men jag la över honom i hans säng iaf!
Så nu ligger han där, men vadå? Övning ger färdighet! Så här ska övas varje dag. Både för Max & min del :)

Jag sitter här & njuter av lugnet lite, har ingen direkt ork att ta tag i ngt. Hmm!
Kan vara skönt att bara vila i soffan för en gångs skull en stund. Så får det bli!

Pappa Tommy kommer hem lite tidigare idag, undrar vad vi ska hitta på för skoj..

Hauddi People!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: