Sofiaslillafamilj

Galen, trots att det är fredag!

Kategori:

Idag hade jag ställt kl. på 7.50, för att jag skulle vakna till lite innan jag började ringa VC om Max öra. Han & jag har sovit sjukt dåligt inatt. Han vaknade hela, hela tiden. Första gången jag kollade på kl. var den 03.17 (då hade han ju varit vaken flera ggr innan dess)
Nästa gång jag kollade kl. var den 04.18, sen dess har vi bara blundat från & till. Vid 06 gick vi upp & sa hejdå till Tommy, sen tog det ett tag tills han somnade om MEN han gjorde de ;) Iaf till 07.05!! Sen ville han inte mer. Vi låg kvar & myste. Upp för påklädning, för att sen börja ringa VC, när jag ÄNTLIGEN kom fram var jag nr 3 i kö så jag satt kvar i luren, efter typ 4 min bryts samtalet & jag fick ringa upp igen!
Då var det så många som ringde, så där rök den chansen om att få kolla hans öron idag! Iaf på VC!

Nu sover mitt hjärta igen & jag ska definitivt göra honom sällskap :) :)

Hörreni alla rödhökar, Max är redan klädd för matchen ikväll, här taggar vi tidigt :) :) Vår fina BABYHAWK ;) ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: