Sofiaslillafamilj

Lugn, men väldigt mysig helg!

Kategori:

I lördags åkte vi ut till Csyd & köpte höstkläder till Max, allt det jag berättade om förut förutom mössan, deras minsta stl på den var 48!! Maxen har inte ens 44 i huvudomfång än. Så mössan var alldeles för stor! Synd tyckte jag då det var så himla fint ihopa. Men jag får leta vidare efter en mössa han kan ha till :)
Vi sov middag i 2 h hela familjen, det var riktigt riktigt skönt! Sen hyrde vi film & hade myskväll på kvällen. Vi kunde titta på 2 filmer utan att Max vaknade, det har inte hänt på jättelänge att han sovit så bra :) så det var skönt för honom & för oss osså kanske ;)

Idag åkte älsklingen & hans föräldrar till Köpenhamn för att handla öl. Då passade jag & lillkillen på att göra en äppelpaj som vi fikade på när dem kom tillbaka. Annars har vi bara gjort lite nytta. Pantat flaskor, badat Max m.m.

Hela familjen har varit lite halvsega idag.
Så nu ska jag bara slänga upp benen i soffan ett tag & VILA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: