Sofiaslillafamilj

Måndag.

Kategori:

Natten till idag var inte bra! Jag kunde INTE pumpa ut, han ville inte dricka ren välling, han vägrade ta bröstet. Jag fick REN PANIK!! Till slut så tog han bröstet ändå, så idag har jag återigen ammat min älskling. Jag fattar inte att det ska vara så svårt :( både för mig & honom. Idag när han har ätit har han varit så försiktig, mammas ❤! Men vi har osså ätit gröt o spagetti & köttfärssås idag. Så vi fortsätter att öva, samtidigt som jag ammar honom. Så kommer inte alla förändringar på en gång, tror att det är bäst för hans skull. Men det är så svårt, att veta vad som är rätt & fel! Jag vill ju inte att han ska vara hungrig! Hur gör ni med era små??

Max sover nu & Tommy lagar mat. Känns som att det får bli en tidig kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: