Sofiaslillafamilj

Mkt att göra!

Kategori:

Idag har Max & jag fixat lite här hemma, vi har varit ute & gått med våra grannar & myst med pappa :) Nu ikväll har Max sovit jättebra. Pappa Tommy & jag har tittat på Ung & Bortskämd, haha! Mitt favvisprogram just nu! Galet! Jag längtar redan till nästa tis :D haha! Herre Jisses ;)

Imorgon ska Max & jag ha städdag HELA dagen, eller tills vi är färdiga iallafall :) Hoppas vi kan fixa de ganska så fort :)
Så vi kan njuta av ett färdigstädat hus!

På torsdag fyller Tommy 25 år, det ska vi fira lite smått på kvällen med hans föräldrar, bror & morföräldrar :)
Innan på dagen ska jag & Max ut till Centan en sväng!
Barnbidraget kommer ju då, så vi har lite ärenden att fixa!


Nu ska jag sträcka ut min rygg!
Hauddi People!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: