Sofiaslillafamilj

Onsdag & Torsdag!

Kategori:

Max & jag hade det jättemysigt igår! Kramades, pussades & busade massor ❤ Var ju tvungen att passa på när jag skulle vara ifrån honom på efm, vilket hade gått super :) Han hade busat med farfar & farmor så när Tommy kom hade han knappt inte haft tid att hälsa på honom. Så det kändes skönt i mammahjärtat :)

För min del blev det att dra ut tanden istället för att rotfylla den, men ja känner ändå att det var det rätt beslut!
När vi var färdiga så sa även tandläkaren det, så då kändes det ju självklart ännu bättre :) Vid 20.00 igårkväll började jag få ont, så då tog jag faktiskt en tablett & gick o la mig. Var jättetrött osså, så det gjorde inte så mkt att det blev en tidig kväll! Idag är jag öm & har svårt för att gapa..

När Tommy kommer hem ska vi köra till Borgeby Kryddgård, alla säger att det ska vara så fint & mysigt där. Så får vi se vad vi hittar för spännande :)

Imorgon kväll sitter hela familjen Hammarlund/Andersson bänkande framför tvn för då spelar MALMÖ :)

I helgen blir det lugnt, ska väl kurera Max så han blir fri från sin förkylning, dock är den värst på morgnarna & han sover inte så bra på nätterna!

Men nu har jag äntligen fått min lillkille till att sova, så jag får väl göra honom sällskap - Det är ju så himla mysigt ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: