Sofiaslillafamilj

Ont i ryggen!!

Kategori:

Det känns att vår fina kille växer & växer, speciellt i mammas rygg på kvällarna. Helt galet vad det värker, nästan lika mkt som i slutet på graviditeten :( men jag vet ju vad jag gör för fel. Jag bär runt på vår guldklimp som väger nästan 9 kg alldeles för mkt! Men det är så svårt att låta bli, för några veckor sen somnade han alltid vaggandes i famnen på kvällarna. Det har jag fått sluta med, jag orkar inte bära honom så längre, han stretar emot & blir alldeles för tung att hålla i så jag är rädd att jag ska tappa honom..
Man hittar nya tillvägagångssätt jämt!

Nu ligger Max & jag i sängen, ska snart lägga mig på rygg & sträcka ut! Ska bli riktigt skönt :) :) Mysigt att bära runt på sonen, men det tär på ryggen!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: