Sofiaslillafamilj

Riktiga höstdagar!

Kategori:

En riktig hösthelg har vi haft med massor av regn..

Igår var vi först i Borgeby, på kryddgården & i skoaffären.
Sen åkte vi vidare mot Center Syd, eller Sydväst som min kära mormor sa ;) haha! Där shoppade iaf både mamma & jag varsin tröja på Vero Moda & jag köpte även en sjal.
På kvällen kom Tommys föräldrar & bror & åt med oss.

Idag har vi återigen varit i Lödde, fast denna gången bara i Willyshuset :) Först på Jättekul där vi gick runt & tittade ganska länge, köpte bitleksaker & en haklapp till Max :)
Sen gick vi in på Stadium Outlet där jag hittade en vinterjacka som bara skrek mitt namn!! ;) En väldigt fin grå färg (svår att förklara) Den kostade bara 390kr!! Som hittat ;) så den fick bli min! Åh, jag längtar tills jag kan börja använda den :D :D

Sen åkte vi hem & käkade, lite efter 14 åkte dem hem & vi gick på en promenad så Max fick sova :)

Nu ligger mitt lilla hjärta här sidan om mig & sover.
Trött liten kille nu på fm! Förresten, han tog sig framåt lite idag i soffan :D *stolt mamma* dock "hasade" han lite, men snart kommer det nog igång ordentligt :D spännande!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: