Sofiaslillafamilj

Tröstshopping!

Kategori:

Idag vaknade jag jättedeppig, för att jag saknar familjen i Mjölby - hade en enorm hemlängtan & sen det här att man gör ngt för varandra eller ensam. Alltså, egentid tsm eller enskilt. Det har vi inte haft på JÄTTELÄNGE! Min lilla familj är det bästa jag vet & har.
Men som tex jag har inte tagit ett bad för mig själv på över ett halvår!!
Att bara få vila ut i älsklingens famn på kvällen, det hade betytt SÅ mkt!
Men min son går före ALLT ❤
Jag hoppas att jag & min stora älskling kan hinna komma ikapp lite med allt mys denna helgen, för vi har inget inplanerat & det är så skönt.
En "ta hand om varandra" helg får denna helgen heta :)

Ikväll kommer en kompis som jag inte träffat på länge hit till Max & mig då pappa Tommy ska på hockey!

Iaf för att jag skulle må bättre innan åkte Max & jag ut på Centan för tröstshopping, jag kom nästan bara hem med kläder till Max jo juste! 4 par strumpor till mig :D Till Max köpte jag ett par jeans & 3 basbodys på Name It, En vit metallica body & ett par svarta joggingbyxor med grå stjärnor på Lindex, En Musse Pigg Body & en randig Body på Kappahl, en svart halskrage på Polarn & Pyret. Sen hade jag spenderat alldeles för mkt pengar;) så vi åkte hem! Dock behöver han ftf lite mer i sin garderob ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: