Sofiaslillafamilj

Usch för denna helgen!

Kategori:

Känns som om jag har legat däckad hela helgen, i fre kollade jag på hockeyn till en början. Men redan kl 20 sa jag Godnatt, hade så jävla ont i halsen :(

I lördags så ville Max att vi skulle gå upp vid 8, det var inte vi alls sugna på! Men vi gick upp, åt frukost & sådär.
Sen blev Max trött så vi somnade i sängen igen han & jag :) Sov till kl 11!! Sen åkte vi ut till Sandby en sväng för att vara sociala.. Åkte hem runt 15.30. Då fixade vi lite käk & sånt innan vi kom hem. Såg 2 filmer & däckade inte förrän vid 22!

Igår var jag inte människa förrän på efm! Fy, jag mådde så dåligt! Det rev i halsen & kliade i näsan!! Usch! :( Max har smittat mig så nu är jag osså förkyld! Max verkar ändå mkt bättre idag & det är ju jätteskönt :)

Såg på H&M att de fått in röda bodysar till Max nu, såna basic kläder för bara 60kr. som jag har väntat på att dem ska fä in de! Synd att jag inte har några pengar att shoppa för :( :(

Nästa mån har jag sagt att jag bara ska shoppa till mig, jag behöver nya skor, nya kläder, nytt smink & ett frisörbesök . Men en röd body måste jag bara inhandla till mitt lilla hjärta! ;)

Fast hallå?! Barnbidraget kommer ju denna veckan :) :)

Hauddi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: