Sofiaslillafamilj

What a day!

Kategori:

Idag på morgonen & en stund in på fm trilskades Max massor när han skulle äta. Bita mamma med flit & sen ge världens leende, det är inte så skönt i längden.. Jag gav upp, känns inte så jättemysigt längre. Ännu värre nu när man ligger & spänner sig för att om ifall att han tänker bita. Så jag gav upp & Max har inte ätit från mig sen dess. Dock har jag pumpat ut i flera omgångar & han har ätit gröt. Imorgon under dagen ska jag prova att ge bröstmjölk som jag blandat ut med lite välling, för i slutändan vill vi att han bara ska ta vällingen, tyvärr så spottade han ju ut den precis likadant som med ersättningen.Men denna gången ska vi inte ge oss :Pdet ska fungera,hoppas vi!

Så första natten nu, håller tummarna för att det ska gå bra! Bäst jag pumpar ur lite nu innan jag själv ska sova :)

Vi hörs imorgon..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: