Sofiaslillafamilj

Fredag :)

Kategori:

Ja, det är fredag :D bästa dagen på hela veckan :)) Men alltid en evig väntan på att pappa Tommy ska komma hem från jobb, men känns skönt att veta att man har en hel helg tsm :)
Jag åkte på magkatarr igår natt, så gårdagen var allt annat än rolig :( fy helvete vad ont det gör, men jag åkte till Apoteket & köpte tabletter, så dem tar jag när det blir som värst, men även när smärtan är borta känner jag mig såå öm & svullen :( så det blir en lugn helg för vår del, allt för att mitt magont ska försvinna :(

En sak som är positivt är ju att jag inte kan äta godis längre, Tommy köpte en 100 gr chokladkaka, jag tog en rad & fick JÄTTEONT i magen :'( så nu när man vet att man får ont är det mkt lättare att avstå 👍 och det är ju bara bra!

Trevlig fredag på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: