Sofiaslillafamilj

Lär känna mig..

Kategori:

•Jag heter Emma i mellannamn
•Jag är ett aprilskämt
•Jag får lätt panik över saker när det inte går som jag vill..
•Jag är ett kontrollfreak
•Har vi gäster MÅSTE alla ha samma färg på tallriken ( tex det går inte om 4 st har svarta & den 5.e vit, ICKE)
• Jag är sockerberoende
• Jag Äter godis nästan varje dag
• Jag Vill gå ner i vikt
• Jag ska ta tag i min vikt, snart!
•Jag hatar kokt potatis & ofärdig mat
•Jag Mår psykiskt dåligt om Max har omatchande kläder på sig
•Jag är en stor SHOPOHOLIC
•Jag hatar sprutor
•Jag har tandläkarskräck
• Jag ÄLSKAR inredning
• Jag kan inte/tycker inte om att laga mat, men tycker om att baka
•Jag tycker om scrapbooking & att pyssla
• Städning är inte min grej, så tråkigt!
•Jag saknar familj & vänner i Mjölby
• Jag älskar mitt liv här i Skåne, med min lilla familj, kroppsmässigt skulle jag vilja se ut som jag gjorde på högstadiet/ första året på gymnasiet!