Sofiaslillafamilj

Sjukstuga igen!

Kategori:

Denna gången kör vi magsjuka :( Men snälla ni som vet, har man feber då? För vår lillkille har haft feber idag & kräkte nu ikväll.. Tommy började med magont på eftermiddagen & vid 18 tiden hade han sån frossa :( antagligen osså feber :( jag hoppas verkligen att inte jag osså blir dålig, för vem ska då kunna ta hand om Max? Det är ju inte det lättaste om man måste springa iväg för att kräkas eller för ett toabesök :( Än så länge känner jag ingenting :( fy fan! Magsjuka är väl bland det värsta som finns, & speciellt nu när vår lille älskling åkt på det :( Man vet ju inte när det kommer & innan så kräkte han ju ner hela vår säng, när han sov!! Lilla plutten ❤❤

Idag på fm hade jag en liten stund för mig själv på Centan, då hade vi ingen aning om vad som sen skulle hända :( Men iaf, jag var & klippte mig & så gjorde hon en hårinpackningskur :) Håret skulle kännas lent & starkt i upp till 3-4 veckor! Det var för oss blonda, verkade vara superbra :) så jag bokade in en ny tid för bara en sån kur & 4 veckor! 89:- kostade den!

Sen unnade jag mig en liten stund till för mig själv, shoppade 2 par nya byxor på Gina Tricot. 1 jättefin vårjacka till Max som han ska ha vid finare tillfällen, alltså ingen lekjacka! Hade 20 % på Name It så det var ju bara att passa på :))
Sen köpte jag mig en tröja på Cubus - där hade jag 30 %!
Jag tycker om att fynda!!

Fasen alltså, jag kan inte somna :( Men jag får väl göra ett försök! Hoppas att lilleman inte kräker mer nu & att jag klarar mig ifrån det! Vi hörs, Hauddi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: