Sofiaslillafamilj

Vilken dag!

Kategori:

Snart hittar bilen själv till barnakuten i Lund :( vår lille kille kissar inte som vanligt, eller rättare sagt, nästan inget alls! Ringde VC här i Kävlinge, men dem ringde inte tillbaka förrän vi hade kommit in till Barnakuten första gången! Klockan var då 10.30 i fm! Fick ge vätskeersättning 5 ml i spruta var 5.e minut! Ni kan ju tro att han blev trött på det till slut :( men iaf.. 13.30 blev vi hemskickade & 2 hade han kissat lite lite 2 ggr! Sen dess hade han inte kissat. Somnade kl 18 ikväll, sov bra i 3 Tim & då skulle jag ge honom lite vätskeersättning, ville inte & han ville inte ammas heller. Han hade inte kissat sen vi kom hem från sjukhuset innan idag, så då bestämde vi oss för att åka in igen. Vi kom dit & när jag skulle ta av honom kände jag att han kissat :D vilken lättnad! Fick pratat med en sjuksköterska men blev sen hemskickade igen! Nu håller vi tummarna att han kissar inatt, annars skulle vi åka in imorgon igen & så skulle dem ta nya prover på honom! Bli frisk snart plutten❤ Imorgon skulle vi även börja ge fast föda igen, så förhoppningsvis kommer kisseriet igång ordentligt igen då :)
Nu sussar min älskling gott här bredvid mig & jag ska göra detsamma! Godnatt! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: