Sofiaslillafamilj

Ännu en lugn, mysig helg..

Kategori:

Så har jag haft ännu en lugn & harmonisk helg med min fina familj! Älskar våra helger nu förtiden ❤ Ingen stress, bara ta vara på tiden & njuta av varandra. Kan inte bli B.Ä.T.T.R.E ❤

Igår var vi på Lekia i Lund, dem hade 20% i hela butiken, så vi passade på att köpa 2 födelsedagspresenter & en 11 månaders present till vår plutt :) Dock var den trasig så vi fick åka tillbaka idag & byta, så köpte vi ännu en födelsedagspresent, från mina föräldrar!

Just nu ligger jag i sängen & fryser halvt ihjäl känns det som, jag fryser G.A.L.E.T. mycket, min näsa är iskall :(
Så jag ska krypa ner under täcket & krypa närmare min bebis (som egentligen inte är ngn bebis längre) & värma mig & så ska jag faktiskt läsa lite :)

Hoppas ni osså haft en skön helg!