Sofiaslillafamilj

Färgat håret :D

Kategori:

Idag har jag äntligen färgat håret :D Jag har pratat om det SÅÅ länge men inte tagit tag i det, men så idag tittade jag mig i spegeln & jag såg så jävla trälig ut i huvet så vi åkte & köpte hårfärg :) :)
Jag är supernöjd, nu är jag äntligen ljus i huvet igen, inte platinablond men en mjuk härlig ljus färg eller hur man ska förklara :D Pearl Blond hette den! Detta betalade jag 79:- för, lite skillnad mot 1000:- hos frisören :O Huvudsaken är ju att jag blev nöjd :D Det var smidigt & gick relativt fort osså, använde en färg som var som hårinpackning :)

Denna helgen ska vi bara ta det lugnt, mysigt! Försöka få lillkillen kry :) Febern har sjunkit, men han har ftf ont i halsen & är förkyld, håller tummarna för att det snart ska gå över! Hauddi! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: