Sofiaslillafamilj

Lekträff :)

Kategori:

Igår var vi såå uttråkade, så vid 13-tiden åkte jag ut till jobb & träffade alla barnen. Max tyckte det var jättekul & när jag satte honom i bilstolen 2 Tim senare hann jag inte ens ut från parkeringen förrän han somnade :) En otroligt lyckad efm med andra ord!

Natten har varit JOBBIG :( Han har sån hosta på kvällen & natten när han sover. Han hostar, vaknar, skriker, somnar om, hostar osså börjar vi om igen :( Halv 4 ville han inte mer, jag försökte somna honom i vagnen & tillslut gick det, i 5 min!! Då var klockan halv 5, så då sa jag till Tommy att han nu fick faktiskt han gå upp & det gjorde han :) Så kom han in med honom till mig igen när han åkte till jobb, lillen somnade nästan direkt hos mig & kors i taket han sover ftf :O Idag ska vi hem till Madde & Celvin & leka :)) KUL!

Hauddi People!